Helsinge Pickleball entusiaster

Pickleball er et hurtigvoksende spil, som i disse år nyder stadigt større udbredelse. Dansk tennisforbund og DGI arbejder fokuseret sammen med tennisklubberne om at forankre spillet i foreningsregi, således at vi samler kræfterne om at udvikle sporten og sikre tilgængelighed for alle på non kommercielle vilkår.

I foreningsregi kan vi sammen skabe aktiviteter og inspirations events, hvor vi nørder i teknik, taktik og alle de rigtige regler. Herigennem finder vi også flere entusiaster og med dem også sjovere spil, bedre og flere haltider og undervejs bedre økonomiske vilkår – kort sagt bedre rammer for og adgang til sporten.

Fremdrift koster … Hvis du ikke allerede er medlem af tennisklubben forventer vi af dig, at du melder dig ind HTK så vi er fælles om at udvikle sporten sammen med tennissportens forbund som har taget Pickleball til sig.

Du melder dig ind her på her på hjemmesiden ved at oprette en profil og betal via BOOK BANE/Betal.

Velkommen til Helsinge Tennisklub