Helsinge Tennis Seniorafdeling.
Senior afdeling har til formål tilfredsstille den ivrige, ambitiøse og/eller konkurrence mindede spiller.

Klubben stiller ressource til vores rådighed, som giver os nogle privilegium i forhold til at inddrage ihærdige spillere, der ønsker at få lidt mere ud af sporten. Formålet er, udover at fremme konkurrence elementet, at tiltrække, fastholde og udvikle dygtige spillere samt vise klubfanen i landets åbne turneringer.

Konkurrencetennis foregår på alle niveauer. I Helsinge Tennis holder vi os ikke tilbage for at stille hold hvor vi har muligheden. Derfor er alle der har lyst til at spille på vores senior hold velkomne. Der kræves intet andet fra dig end dit ønske om at udvikle dig som tennis spiller og din lyst til at spille på klubbens turnerings hold.

Som holdspiller i senior afdeling, er du hverken begrænset eller afskåret fra nogen af klubbens aktiviteter i øvrigt - tværtimod værdsættes dit engagement og deltagelse på tværs af alle initiativer i klubben højt.

Vi er tilmeldt i Veteran 40+ herrehold - Serie 3, program og resultater findes her

Vi træner tirsdag kl. 17.00-20.00 og lørdag formiddag kl. 9.00-12.00.

Michael Hughes