Klubaften - Trans Ocean Sport
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Klubaften med Morten fra Trans Ocean Sport, der vil præsentere gode tilbud og spille en masses tennis med os med fokus på double taktik og øvelser.

Det er en erfaren herre vi få selskab af. Den korte præsentation følger her Højeste træneruddannelse i Danmark. Cheftræner i Hørsholm Rungsted Tennisklub, Lyngby Tennisklub og Farum Tennisklub. Rejst som junior landstræner i mange år og har selv spillet på fornuftigt niveau.

På min træneruddannelse har jeg udarbejdet en doubleøvelse som jeg synes vi skal tage udgangspunkt i på klubaftenen. Ser frem til en hyggelig aften med masser af tennis.

Morten er desuden medejer af Trans Ocean sport, så hvis der er noget du vil afprøve eller grej du længes efter at forny, så er chancen for et godt køb til stede.

19.08.2021
23.08.2021 kl. 18.00 - 23.08.2021 kl. 20.00
Tennisbanerne
0,00 kr.